Nový atlas bohatství. Kapitola 18.

Shrnutí:
A aby těch strategií nebylo málo, je tu ještě další strategie. Je to strategie marketingová, na kterou se potřebuješ soustředit.
Už jsme se věnovali strategii vašich lidí, strategii řízení a organizační strategii. To jsou předchozí kapitoly. Vrať se k ním. Nastavili jsme si i svůj primární cíl a samozřejmě že i strategický cíl.
Ten je důležitým i při nynější pandemii.
Tak hurá na to.


Kapitola 18.


Vaše marketingová strategie.


I. Klíčové myšlenky:


Pokud podnik nedosáhne na svůj primární cíl - získání a udržení  zákazníků, pak nezáleží na tom, jak dobře podnik funguje, i tak selže.

Efektivní marketingová strategie musí jasně definovat,  preference cílové skupiny zákazníků, pochopit jejich podvědomé nákupní chování a vědět, jak zaujmout jejich pozornost.


Existují dva důležité okruhy, které mají všechny úspěšné marketingové strategie: znát demografii a psychografii svých zákazníků. Jako vlastník firmy budete muset obětovat dost vašeho času, ale stojí to za to, věnovat tomu pozornost, zvláště když je vaše podnikání ještě malé. Nemůžete si dovolit dělat chyby při získávání zákazníků - jinak nedosáhnete žádné prodeje a vaše podnikání skončí jako další statistika v 80% selhání malých  podniků v prvních 5 letech provozu. 


II.Otázky pro sebe: 

III. Akce:


Pokud na některou z výše uvedených otázek odpovíte „Ne", možná budete muset přehodnotit svou Marketingovou strategii. Nepodceňujte tento důležitý aspekt podnikání.


Zjistěte, jaká je základní hodnota vašeho podnikání a jaký druh zákazníků chce tuto hodnotu. Mějte na paměti, že hlavní hodnotou nejsou produkty nebo služby, které poskytujete, ale to, co zákazníci získají, když používají vaše produkty nebo služby.


Možná budete chtít rozdávat zdarma vzorky, bezplatné produkty a služby nebo slevy, které oslovili zákazníky, abyste shromáždili své demografické a psychografické informace.


      ...Vždy vás to bude stát váš čas.


další novinky

Jak rozvinout svou vizi?

Jak rozvinout svou vizi?

Leave review
Začni a nech se vést vlastní vizí. Postupně to všechno sestavíš.
Číst více
Systém jak má být.

Zvu Ťě - Pozývam Ťa

Leave review
Společnost nestojí na tom, co oficiálně víme, co nám je řečeno, ale na tom,...
Číst více
Stratégie systému.

Nový atlas bohatství. Kapitola 19.

Leave review
Nový pohled na bezbolestný postup budování firmy, který je v souladu se sou...
Číst více
Vaše marketingová strategie.

Nový atlas bohatství. Kapitola 18.

Leave review
Nový pohled na bezbolestný postup budování firmy, který je v souladu se sou...
Číst více
Strategie vašich lidí.

Nový atlas bohatství. Kapitola 17.

Leave review
Nový pohled na bezbolestný postup budování firmy, který je v souladu se sou...
Číst více