Zvu Ťě - Pozývam Ťa

Systém jak má být.


Máme právo se rozhodovat, co si koupíme a komu zaplatíme.

A vybíráme si na základě našeho poznání a hodnot, které jsou pro nás ty základní, směrodatné.


I já jsem se tak rozhodoval, a proto jsem si v minulosti kupoval literaturu a kurzy ve snaze, získat převahu nad ostatními. Hledal jsem něco, co mi pomůže prosadit se a kde se také naučím něco, co mi právě teď chybí. Často jsem nabýval pocit, že nevím něco, co je všem ostatním zcela jasné.


„Co nevím? Kde jsem byl, když se to všichni ostatní naučili a já ne? Jak se to stalo?“


Postupem času jsem ale své rozhodování a také otázky trochu dost poupravil.


Jedna z mých prvních oblíbených knih, kterou jsem si právě proto vyhlédl a která se zabývala obchodem jako takovým, tedy hlavně prodejem, byla napsána ještě v 80. letech a její autor byl považován za světovou jedničku. Byl to Forbes D. Ley a kniha se jmenovala Nejlepší obchodník. (I nyní ji ještě seženete, ale už jen v antikvariátech.)


Internet ještě neexistoval a počítače byly tak velké, že zaplnili celé místnosti.


Tehdy, v době offline, tento pán obchody uzavíral s přesností chirurga. Celý obchod vnímal jako proces, jako záležitost naučené techniky, nikoli náhodný jev.

Mimo jiné, co jsem se v té knize dozvěděl, tam byla i tato informace:


„Pokud to ten člověk-zákazník byť jen trochu chce, tak to i potřebuje!“


Důležitá věta. Velmi důležitá. Zapamatoval jsem si ji a i ty si ji zapamatuj.


Od té doby jsem absolvoval množství kurzů a přečetl jsem mnoho knih. Celé se to ze začátku točilo kolem prodeje. Jak prodávat lépe

a více.

„Můžeš mít nejlepší zboží na světě, když ho neumíš prodat, je ti to nanic.“


To mi připomnělo rozhovor sira Arthura Eddingtona a Alberta Einsteina. Sir Eddington mladému Albertovi říkal, že ta jeho teorie bude úplně nanic, pokud ji nedokáže vysvětlit i této číšnici, která je právě obsluhuje. 

„Zboží - produkty, všechny jsou stejné. Tak jediné, co je může odlišit, je samotný prodejce. Je to tak správně? Pochopil jsem to?“ Prý ano! A i v té knížce to tak bylo napsáno a od světové jedničky.


Nechal jsem se tedy vést a učil jsem se. Obchodování, po novém motivování, mě přivedlo i k psychologii. Ne že bych se stal nějakým extra odborníkem - psychologem, to určitě ne! Ale některé věci jsem přece jen pochopil.


Začal jsem číst a nejen číst, ale také studovat psychologickou literaturu. Bylo to velmi těžké. Spoustu věcem jsem nerozuměl, a tak jsem některé knihy četl opakovaně dokola několik krát. Musel jsem vyhledávat mně neznámé, odborné výrazy ve slovníku cizích slov. Jednu knihu jsem přečetl skoro 50 krát. Měl jsem pocit, že to je tak psáno záměrně, aby tomu lidé nerozuměli. 

Přitom jsem o tom přesvědčen, že právě tyto informace, které mohou lidem v životě pomáhat, by měly být psány srozumitelnou, jednoduchou formou pro všechny.


Jsme emocionální bytosti a ovládají nás naše city a pocity. Myšlenky, které vytvářejí naši obrazotvornost, je dokáží v nás probouzet. A ty nás zas motivují ke konání tím „správným“ směrem. ​Koupíme? Koupíme!

Čím víc jsem to studoval, tím více jsem měl pocit, že tu něco není

v pořádku. Něco nesedí. Ano, ta technika, tedy proces prodeje, byla

a je v pořádku. Takto to fungovalo ve starém Babylonu, tak to fungovalo v čase „offline“ a na stejném principu to funguje i ve světě současného online.


Obchod měl a má stále jasné a v podstatě stejná pravidla. Jde tu

o motivování, vzbuzení té správné emoce a vyvolávání touhy vlastnit.


Prodávat cokoli a komukoliv, jen ať na tom vydělám. Natrénovat postup a jdu na to! Opravdu? To se mi ale hnusí.


A jak to je v naší společnosti jako takové vůbec?

Princip je zdá se stejný. Probouzení emocí a s tím spojených vášní. Motivovat lidi, aby udělali co chci já a koupili moje zboží. Na tom by nebylo nic špatného, ani nic zvláštního, kdyby …


Celé týmy psychologů zkoumali a zkoumají naše chování, naše zvyky, potřeby a touhy. A nyní v této online době to už nejsou jen psychologové. Údaje se sbírají všude. V každém "supermarketu" vám u pokladny položí jako první otázku, zda máte jejich kartičku. Pokud ne, ochotně a hned vám ji vystaví. Je to v lékárnách a zkrátka všude, kde lidé chodí a nakupují. Reklamy nás zaplavují ze všech stran.


„Nechceš reklamu? Tak zaplať! Jinak budeme do tebe tlačit, co chceme.“


Ale toto přece všichni víme, to je nám jasné, ne? Co ale většina z nás neví, je fakt, že toto „motivování“ se zvrhlo do bohapusté manipulace. 

Společnost nestojí na tom, co oficiálně víme, co nám je řečeno, ale na tom, co nám je utajeno. A toho, co se záměrně zatajuje, každým dnem přibývá.


Učil jsem se, jak prodávat, jak správně číst neverbální signály, abych správně odhadl právě vhodný čas na uzavření obchodu. Zkrátka učili jsme se manipulovat vzájemně mezi sebou a s sebou. Učíme se být nefér, přetvařovat se, hrát "pozitivní" divadlo.


Hodnoty, které představují čest, slušnost, korektnost a podobně se nám stávají přítěží. O svobodě ani nemluvím. Tu jsme vyměnili za pohodlí a sliby.


Druzí nám říkají, co si máme myslet, co máme dělat, co je pro nás dobré.


Opravdu nechceme nacházet vlastní odpovědi, vlastní cestu?


Já jen chci, aby si tyto informace nacházel/a uvnitř u sebe. Aby si věřil více sobě, jak informacím, které se na tebe valí ze všech stran.


Asi jsem pro tento systém nebezpečný, když mě vytěsnili na okraj.

A tak to má být. Tak fungují systémy. Něco jsem se o tom naučil. Ten, kdo se mu nechce podvolit, je izolován, vytěsněn. Systém ho zničí. To funguje spolehlivě.


A jak funguje ten náš systém, na jakém principu? Co, resp. koho považujeme za úspěšného a jak definujeme úspěch? No přece získat co největší majetek a moc.


A stále více a více. Matematika je však exaktní věda a ta nepustí. Spočítáme si to jednoduše, bez nutnosti poznání integrálního nebo diferenciálního počtu. A výsledek nám ukazuje, že tento systém nás postupně zabije všechny.

Je to letadlo, pyramida, kde se postupně přesune veškerý kapitál

a tedy i moc na vrchol a postupně skončí v jedněch rukou.


Ledaže ... V případě, že se rozhodneš pro sebe a svobodný život, tak je tu šance, že něco změníme.


Já vím, chceš reference. Tak tady tě zklamu. Neexistují. Ještě to nikde nikdo neudělal. Mnozí o tom ale mluví. A o čem mluví? No přece o svobodě. O tom, že chtějí žít svobodně a šťastně. O tom, že se máme spojit, že musíme zachránit život na planetě. A o tom, že už mají toho zkorumpovaného systému plné zuby.


Tak si teď vzpomeň na tu větu z úvodu z Nejlepšího obchodníka.


Pokud to klient byť jen trochu chce, tak to i potřebuje.


Potřebujeme tedy svobodu, chceme ji? Pokud ano, tak věz, že svoboda není samozřejmost. Přidávám odkazy pod článek. Přihlas se a pojď se učit a šířit svobodu a svobodný život.


Mám tu pro tebe odkazy na objednávkové stránky, kde si můžeš celý program objednat nyní jen za desetinu ceny, tedy za 890 Kč. Pokud nyní nemáš dostatek financí, tak zaplatíš potom.

https://svobodnyzivot.cz/rizena-zmena,

https://melnicak.cz/novy-atlas-bohatstvi/,

https://melnicak.cz/  

Vyhrazuji si však právo nedodat program, budou-li na straně zájemce překážky v podobě nedostatečné morální zralosti. Samozřejmě, že to je spojeno s vrácením zaplacené částky.

Můžeš si to dovolit? Tak přispěj i finančně.

Číslo účtu: 2000945871/2010 


Pokud chceš vyjádřit svůj názor, klidně to udělej. Uděláš mi radost pokud budeš diskutovat, nebo sdílet tento obsah.  


další novinky

Jak rozvinout svou vizi?

Jak rozvinout svou vizi?

Leave review
Začni a nech se vést vlastní vizí. Postupně to všechno sestavíš.
Číst více
Systém jak má být.

Zvu Ťě - Pozývam Ťa

Leave review
Společnost nestojí na tom, co oficiálně víme, co nám je řečeno, ale na tom,...
Číst více
Stratégie systému.

Nový atlas bohatství. Kapitola 19.

Leave review
Nový pohled na bezbolestný postup budování firmy, který je v souladu se sou...
Číst více
Vaše marketingová strategie.

Nový atlas bohatství. Kapitola 18.

Leave review
Nový pohled na bezbolestný postup budování firmy, který je v souladu se sou...
Číst více
Strategie vašich lidí.

Nový atlas bohatství. Kapitola 17.

Leave review
Nový pohled na bezbolestný postup budování firmy, který je v souladu se sou...
Číst více